Today
Doing nothing. Install game banyak-banyak dalam phone. Memang tak de keje. Now, addicted with The Sims 3 and High School Games. Best sangat.
Yesterday
Cikgu Zubir diam je. Tak de complain pape pun. Alhamdulillah semalam drive okay. Jauh pulak tu drive. Best, nasib baik tak kena tegur. Part parking dengan 3 penjuru tu dah okay. But, part bukit je, mula-mula asyik tak boleh je. Lepas 5 6 kali, dah okay dah. Ape punya panaslah semalam. Air-cond pulak, kalau pasang, berbunyi kereta tu. Hahaha, so, aku pun berpeluh-peluh lah drive semalam.
Next Week
I'm going back to Lendu by Friday maybe? Kena tau bila nak daftar dulu. Alhamdulillah, Yana dapat kolej Teja. Harap-harap DAIS Teja semua satu level. Senang sikit, dah lah satu kepala, satu course, kan senang.
DAIS 4A
Hmm. I was thinking about my friend bila dah masuk semester 4 nanti. Who wants to be my friend in the class? Who wants to be my partner in the class? Who will go with me to the class? Haihh. Rasa macam nak tukar class je, but I have to be strong and friendly,I think? Sebab aku rasa macam tak de kawan je. Tak pe, I'll try my best until the end of the Diploma. I hope next semester is the beginning of the best semester. AMIN.
![]() |
| Tata for now :) |
